la paraula clau és clau



----------

RV2 - Guedinne, Bellefontaine, Rochehaut
N 819 - Rochehaut, Plainevaux
RV7 - Plainevaux, Neuvillers
N 40 - Neuvillers, Neufchâteau, Offaing, Léglise, Habay-la-Neuve, Arlon

Lange-Afstand-Fietsroutes in Vlaanderen en Wallonie (ins. Nat. Geog)

----------


El dia d'avui ha estat molt més que satànic, amb 60km de més, he acabat amb un mal de genolls impressionant;

Em llevo a 2/4 de 6 ho preparo tot (les bambes estaven seques) i surto cap al forn de pa, on m'esmorzo 2 croissants de mantega i un cafè (de bon dia) evidentment plou d'una forma desmesurada, com era d'esperar www.meteo.be no falla mai.




Els boscos són cada cop més frondosos, i tant les pujades com les baixades són cada cop més llargues i pronunciades, avui he fet algun coll interessant. Constato el fet que el millor de una pujada és la baixada que la segueix.



Avui apart de la pluja m'ha acompanyat durant gran part del dia una bòira que m'ha impedit de gaudir de la vista de més d'un mirador que m'he trobat pel camí. A Valònia cada cop hi ha menys carrils bici tal i com els entenen a Flandes, es tracta de carreteres molt poc transitades, tot hi així segueixen estant impecablement senyalitzades.



Aquest de sota és un dels miradors que us comentava, la foto me la va fer un personatge d'uns 150Kg amb un bigoti estil "Kaiser" i que conduia un Cadillac platejat (Freak!)



Durant aquests primers dies de pluja he pogut observar que la població de llimacs i cargols de Bèlgica és sorprenentment abundosa i també us he de comunicar que més d'un centenar d'exemplars han estat passats per la quilla (argot mariner) de la meva bicicleta (era o ells o jo), no puc deixar de sentir una extranya sensació d'empatia amb els cargols darrerament.



Avui al migdia m'he tornat a quedar sense frens, si ahir n'hi va haver prou ajustant-los una mica, avui els he hagut de canviar per uns de nous, la feixuga operació (he de desmuntar les alforges) ha estat perpetrada en una petita parada de bus situada en mig de la etapa. Tot un drama.



Com ja he dit al principi avui ha estat una etapa difícil donats varis factors, principalment degut a que avui és una festivitat belga i tots els albergs, hostals i gites de la zona estaven ocupats, el segon és el mal de genolls infernal.
Bé, tenia previst fer nit a Neufchâteau, però degut a la falta de un lloc calent on dormir he hagut de fer 70 km de més tot parant poble per poble a fer cara de pena i buscar allotjament. A les 7 de la tarda he trobat una habitació per cincuanta euros, després d'una reunió en petit comitè amb mi mateix he decidit seguir (amb preus així no es pot), així doncs que m'he plantat a Arlon a les 9 i he trobat un hotelet a on per 20€ tinc llit i esmorzar (no està mal).



El fet desastrós és que avui estava molt cansat i només tenia ganes de dormir però quan he desfet les alforges, SORPRESA! les bosses de brossa no han suportat tant cabal d'aigua i han acabat cedint o sigui que ho tinc absolutament tot moll ( mapes, roba, carregadors varis, bambes, alforges...) l'habitació de l'hotel ha quedat tal com les fotos il.lustren, tot un poema.




Estic desfet, demà només he d'anar fins a Luxemburg que està molt més aprop o sigui que em llevaré a la hora que em peti i baixaré a fer l'esmorzar com un "senyor". Ah! i hauré d'anar a una bugaderia a assecar-ho tot plegat que dubto molt sincerament que s'assequi.

----------

Altres:

- Una dona d'una fonda m'ha dit que no he escollit bé els dies per anar "a l'aventura", i jo dic que aquesta és precisament la gràcia d'anar a l'aventura no? en fi... punts de vista.

- Una parella de ciclistes neerlandesos podien haver-me acollit en un dels hotels, si compartiem habitació ens sortia per 20€ per cap en comptes de 50€, però s'han fet els suecs de mala manera i m'he vist obligat a tocar el dos, seràn els 2 únics ciclistes amb qui no he compartit la complicitat de que ja us he parlat. (així sel's rebentin les rodes més de 3 vegades l'andemà)

- El cul ja no em fa tant mal, o potser és que em fan tant mal els genolls que no me n'adono.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home